Monday, May 19, 2014

Projek Tanaman Pisang & Nanas

Assalamualaikum semua, sudah lama tidak update blog rasanya... tidak sempat untuk meluangkan masa mengemaskini blog...... jadinya banyak perkara terlepas dan tidak dapat dikongsikan kepada semua.

Pada masa sekarang kami sedang menjayakan projek tanaman pisang dan nanas, luas kawasan yang akan diusahakan ini seluas 70 ekar. Projek ini telah dimulakan sejak penghujung tahun lepas lagi di mana kawasan ini dipenuhi dengan pokok kayu yang besar dan pada masa sekarang tapak projek telah dibersihkan dan diratakan. Banyak juga pelaburan yang telah kami laburkan untuk projek ini untuk kos membersihkan kawasan, merata dan membuat parit keliling. Kami berharap projek ini akan berjaya dan berjalan lancar seperti apa yang dirancangkan.

Gambar sebelum dan semasa





Gambar selepas




Gambar parit keliling


9 comments:

sukaxplo said...

koi bangga jadi anak pahang!

Orang Padi said...

Salam,mcm mn nak dpt Tanah seeker dua di pahang...sy minat SSgt.

Anonymous said...

Tolong update selalu blog ni.. terima kasih..

Anonymous said...

Terbaik moga sukses....maju ank Pahang maju ank Melayu

Unknown said...

Salam en Taufiku. Satu usaha yang bagus dari seorang anak muda.

fakhrul said...

salam en taufiku, bleh sye taw camne nk contact encik?

IBU RISKA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



Credit Loan Solution said...




My name is Leah Brown, I'm a happy woman today? I told myself that any loan lender that could change my life and that of my family after having been scammed separately by these online loan lenders, I will refer to anyone who is looking for loan for them. It gave me and my family happiness, although at first I had a hard time trusting him because of my experiences with past loan lenders, I needed a loan of $300,000.00 to start my life everywhere as single mother with 2 children, I met this honest and God fearing online loan lender Gain Credit Loan who helped me with a $300,000.00 loan, working with a loan company Good reputation. If you are in need of a loan and you are 100% sure of paying the loan please contact (gaincreditloan1@gmail.com)

Anonymous said...

Halo,I'm Helena Julio from Ecuador,I want to talk good about Le_Meridian Funding Service on this topic.Le_Meridian Funding Service gives me financial support when all bank in my city turned down my request to grant me a loan of 500,000.00 USD, I tried all i could to get a loan from my banks here in Ecuador but they all turned me down because my credit was low but with god grace I came to know about Le_Meridian so I decided to give a try to apply for the loan. with God willing they grant me  loan of 500,000.00 USD the loan request that my banks here in Ecuador has turned me down for, it was really awesome doing business with them and my business is going well now. Here is Le_Meridian Funding Investment Email/WhatsApp Contact if you wish to apply loan from them.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Contact:+1-989-394-3740.

Related Posts with Thumbnails